Re: Dokupilem sobie pamieci i .............

Autor: Bartek Nagorny (nospam.bnagorny_at_post.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 22:00:16 MET

Pewnego dnia, Wojciech Giersz na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
napisał(a):

>Microsoftowego shitu nie uzywam. W Operze wszystko masz elegancko
>pochowane i na wierzchu masz tylko jedno okno :)

Tez mam 1 okno procesu w taskbarze, bo wlaczone group similar taskbar
buttons :) BTW A jak tam otwiera np. pc.com.pl (no wiem, ze nikt tego
nie czyta ale :) ) bo pamietam, ze byly problemy :) BTW2 Na szczescie
AFAIR nowa Opere 6 mozna skonfugurowac tak by otwierala po ludzku okna,
nie w obrebie jednego..

>Bogatsza mieszanka. Pali do 20l/100, dymi jak parowoz, ale jezdzi niezle.
>Tylko nagary sie jakies robia, ale to trudno. :)

Gee.. ;)

>Nie ze mna te numery, Nagorny ;)))
                          ^
Powinno byc o z kreska, no ale wiem, ze Twoj czytnik jest zbyt lamerski
by umiec kodowac w iso8859-2 ;))

FUT pl.test... nieee ->poster :)

Pozdrawiam

--
Bartek
bnagorny_at_post.pl , PGP 6.x key id:0xDB53615D