LG x16.... glosna ?

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 21:09:14 MET

Zepsula mi sie nagrywara, minal czas serwisu i dali mi w zamian za Creative
x8 x4 x32 LG x16 x10 x32. Dali mi wersje OEM w folijce, z dodatkami... po
podlaczeniu do kompa juz przy wlozeniu czystego cd do napedu zaczela dosc
glosno szumiec, przy nagrywaniu cd tez glosno szumii. Mozliwe, ze jestem
nieprzyzwyczajony gdyz "stary" Creative byl tak cichy, ze ledwo go bylo
slychac przy nagrywaniu, a ta slychac doskonale. Czy ta nagrywarka
zeczywiscie jest glosna, czy moze dali mi jakis naprawiony model z serwisu ?

pozdr. Slawek