Re: LG GCC-4120B (Combo 8xDVD 8xRW12xW32xR EIDE)

Autor: supreme>>> (no_at_e.mail)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 19:44:45 MET

"Artur Kurek" <arth2_at_interia.pl> wrote in message
> Witam Grupowiczow
>
> Chcialbym aby posiadacze czegos takiego podzielili sie ze mna
> wrazeniami z uzytkowania. Mam zamiar sobie cos takiego
> kupic.

Czesc,
mam cos takiego od paru tygodni. Ogolnie jestem b. zadowolony, naped jest
cichy, niezawodny i robi to co do niego nalezy.
Zastanawialem sie nad kupnem jakiejs srednio taniej nagrywarki (do uzytku
domowego - kilka plytek tygodniowo, glownie RW) i po namysle postanowilem
dolozyc ~100,- i kupic Combo.

Co moge powiedziec po kilku tygodniach:
- nigdy nie bylo problemu z odczytem plytki - takze DVD i 800MB CDR
- nie bylo zadnych problemow w nagrywaniem
- obciezenie proca jest male (ok. 3-5% na p3/733), podczas odtwarzania filmu
na PowerDVD XP ok. 25-30%

Naped siedzi sobie zgodnie jako slave z CD-ROM'em Teac 40x - przegrywanie na
zywca bez problemu.

Jedyna drobna wada jaka przychodzi mi na mysl to brak UDMA-2, jadnak
bezproblemowo pracuje jako Multi-Word DMA-2 i nie gryzie sie na jednej
tasmie z CD-ROM'em ustawionym na UDMA-2.
Naped nie bardzo nadaje sie takze dla piratow produkujacych na skale
przemyslowa :) - ma problemy z kopiowaniem zabezpieczonych oryginalow - moze
tez nie wytrzymac kilkuset kopii tygodniowo, to nie ta klasa co Plextor.

Ogolnie polecam.
Poczytaj sobie testy:
http://www.cdrinfo.pl/cdr/hard/LG-GCC-4120B/1.php3
http://www.cdrlabs.com/review.php3?reviewid=82