Re: Pro?ba o poradę przy wyborze sprzętu

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 18:41:55 MET

> CO bys nie kupil to za pol roku i tak bedzie wolne, wiec lepiej
kupic
> tanszy procek niz topic kase w drozszym - dzis srednio
wykorzystanym,
> a jutro i tak za wolnym.

Wolny to on już będzie po zakupie ;). Ale tak na poważnie. Teraz mam
AMD K6-2 300, i komputer nie działa rewelacyjnie (np. uruchamia się
ponad 2 min., programy długo się otwierają itp.), więc mam pewne
wątpliwości czy 2 razy szybszy procek da dużo lepsze działanie
systemu. Mi teraz jest potrzebny szybki, i wydajny komputer, dlatego
myślę nad Athlonem 1,4 ale może przesadzam. Nie ma zamiaru zbyt szybko
modernizować tego co dopiero kupię. Aktualny komputer posiadam już 3
lata, a znaczny spadek szybkości zacząłem odczuwać ok rok temu.
Takiego samego, a może lepszego czasu wydajności spodziewam się po
nowym komputerze. A nie jestem aż tak bogaty ;(, żeby co pół roku/rok
modernizować lub kupować nowy komputer.

Pozdrawiam

--
Mateusz Majchrzycki