Re: tasma 80-zylowa i 'zwykle' IDE

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 18:10:50 MET

Użytkownik Krzysztof Kaczmarek <kkaczm6_at_uranos.cto.us.edu.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:9va88b$edf$1_at_uranos.cto.us.edu.pl...

> Mam taka nadzieje, jeszcze nie sprawdzalem z powodu 'brakujacej
> dziurki'. Przede wszystkim plyta jest w moim przypadku calkowicie inna
> od Twojej, to stara plyta na VIA MVP3, no i pod linuxem da sie ustawic
> DMA
Rozumiem, że pod Windowsem mam utracić wszelką nadzieję ? ;)
Może problem z moją płytą i dyskiem to tylko sprawa sterowników Intela
(starych - dodanych do płytki instalacyjnej) .

pozdrawiam
Szymon