Gdzie sie podzial dzwiek?

Autor: Qlfon (rsq_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 17:44:37 MET

Witam grupe!
Mam problem taki jak w temacie: otoz dzwiek mam owszem ale tylko w winampie,
dzwieki z gier, systemowe natomiast nie ma dzwieku w Media Player'ze i
Vplayer'ze. Z tego co wiem nie jest to problem z dekodowaniem dzwieku (mam
wszystkie te same dekodeki co kiedys, kiedy to jeszcze wszystko bylo OK). Od
tego czasu kiedy to bylo Ok zmienilem 98 na 2k, ale nie bylem zadowolony i
wrocilem do 98...Oczywiscie nowa instalka itp.....Przy uruchomieniu
jakiegokolwiek filmu w Media Player'ze pojawa sie komunikat o braku sprzetu
audio...a ten mam sprzezony z plyta glowna (MSI K7T266 PRO)...W menadzerze
urzadzen widoczny jest tylko kontroler dzwieku i gier (Avance AC'97
costam...) ale karty dzwiekowej jako takiej nie widzi...Czy to normalne?
Chyba nie....Jesli ktos z Was wie czego jeszcze nie zrobilem lub co
"popsulem" to prosze o jakies wskazowki......
Z gory dzieki!
Q.
p.s. mam 1in4 w wersji 1.36 i inne dodatki dostarczane z plyta, ale mozliwe
jest ze cos pominalem przy instalacji.....