HP 520 + Win98SE PL - POMOCY!!!

Autor: macredel_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 13 Dec 2001 - 15:54:33 MET

Cze.

Mam problem z drukarką HP DeskJet520 i Win98SE PL - podczas wydruku z Worda97
dzieją się dziwne rzeczy - na "coktórejś" stronie pojawiają się krzaki w stylu
znaków sterujących i drukarka zaczyna drukować bohomazy - jakby zrzuty losowych
znaków ASCII... Próbowałem też włączać/wyłączać drukowanie w tle ale nie
zmienia to sytuacji... Dzieje sie to na sterach Win98SE PL oraz na takich które
ściągnąłem z HP.

Ma ktoś jakiś pomysł co można z tym zrobić?

(Dość dziwne bo ta sama drukarka na Win95OSR2 PL i starym 486 drukowała bez
problemu)

Reszta klamotów: cel700, 128MB RAM, MX200, barracuda III

Plizz help.
Maciek.

macredel_at_poczta.onet.pl
http://macredel.republika.pl