Re: Dokupilem sobie pamieci i .............

Autor: Bartek Nagorny (nospam.bnagorny_at_post.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 15:35:46 MET

Pewnego dnia, Wojciech Giersz na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
napisał(a):

>Czasem mozna -- codziennie mi sie nie chce. A juz na pewno pomijam
>informacje o nowych prockach i systemach operacyjnych ;)

E, dobry dzien w pracy nalezy rozpoczac 20 otwartymi oknami
przegladarki.. :)

>plywak do gaznika :) ), ale poza tym nie mam sie do czego przyczepic. A
>chociaz nie zamarznie mi ani centralny zamek, ani elektryczne opuszczanie
>szyb ;)

Dobra, zeby nie byl OFF-T to sie spytam jak go podkrecasz? ;))

>A swistak: "co Ty kurna wiesz o pracowaniu?" :)))

Olo... Ty sie.... ;))

ATPO czy ktos moze widzial Kingstony DDR, ktore mialy "3" w opisie? :)

Pozdrawiam,

--
Bartek @ work
bnagorny_at_post.pl , PGP 6.x key id:0xDB53615D