Re: Dokupilem sobie pamieci i .............

Autor: Bartek Nagorny (nospam.bnagorny_at_post.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 14:22:32 MET

Pewnego dnia, Wojciech Giersz na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
napisał(a):

>Nie sledze na biezaco wydarzen na rynku i nie podniecam sie bez sensu

Tu sie nie ma co podniecac :) Newsy czasem trzeba poczytac coby nie
wypasc z obiegu.

>autem, ktore jest w 100% analogowe, zamiast jakims przednionapedowym
>koreanskim badziewiem wypchanym po dach chinska elektronika :)

Co do koreanow to mamy takie same zdanie :) A tak BTW to kant mi sie tez
podobal... 15 lat temu ;)

>ROTFL. A swistak siedzi i tez pracuje. ;)

Wszyscy jestesmy zapracowani! ;)

--
Bartek @ work
bnagorny_at_post.pl , PGP 6.x key id:0xDB53615D