Re: 3DMark 2001 - 4025

Autor: morgann (talar4_at_o2.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 14:40:47 MET

he he...
jeden sie "chwali" ze ma 4025 a drugi sie z niego nabija bo gorszy
sprzet...
od razu widac ze kolega chce poszpanowac sasiadom/kolegom.
Podkres proca i zapodaj nowe stery... :))))
tylko po co.... zeby miec 4500(czy iles tam) a nie 4025...
no i troche wiecej chumoru a nei nie besztasz ludzi jak wlasne dzieci...

--
pozdrawiam
dawid/morgann