Win2000 nie przezyl zmiany plyty glownej :-(

Autor: Deckard (deckard_at_box43.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 13:39:13 MET

Witam
Ma ktos z Was jakis pomysl, albo najlepiej praktyczne doswiadczenie w
uruchamianiu Win2000 na innej Mo/Bo niz zostal pierwotnie zainstalowany???
Zmienilem wczoraj ECSa K7S5A na EPOXa 8KHA+ i ciagle wywala mi BSODy przy
probie odpalenia W2k. W98 jak gdyby nigdy nic przeinstalowal sobie
sterowniki i chodzi mi bezproblemowo, a W2k jest uparty jak osiol w
wyswietlaniu BSODow :-( Naprawa systemu z poziomu programu instalacyjnego
nic nie pomaga, jak rowniez rozne tryby uruchamiania (awaryjny/debugowania)
sie na nic zdaly.
Zostaje jeszcze naprawa z poziomu konsoli programu instalacyjnego, ale tam z
kolei nie wiem co zrobic, by naprawic (bo bardziej zepsuc sie juz chyba nie
da ;-))
HELP PLEASE !!!!! :-)

Matti
deckard_at_box43.pl