Re: tasma 80-zylowa i 'zwykle' IDE

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 13:26:02 MET

Użytkownik Jazz <NOSPAM.work_at_jazz.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v9sir$469$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik "Krzysztof Kaczmarek" <kkaczm6_at_uranos.cto.us.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:9v9pro$hrc$1_at_uranos.cto.us.edu.pl...
>
> można, ja tak mam

> a jak nie, to może upgrade biosu

I toto będzie działać ???
Ja na płytce TUSL2-C mam dysk w kieszeni - zainstalowanie sterownika
kontrolerów Intel (plus aplikacja Companion - można sobie pooglądać
ustawienia dysków) spowodowało, że pojawiły się błędy zapisu na dysk slave -
Seagate U4 - 6000MB (zainstalowanie tego Intelowskiego sterownika uaktywnia
DMA dla dysków i cdromu).
Póki chodziły ze sobą Seagate U5 20 GB i Barracuda IV jako slave było
wszystko w porządku...

pozdr.
Szymon