Re: Abit BH6: ktora wersja PCI - 2.1 czy 2.2

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 12:43:26 MET

> Oplacalo sie zainstalowac ten kontroler? Jaki masz dysk?

Mam już trochę starawy WD 84AA UDMA66.

> Czy wzrosl ci sredni odczyt z dysku?
> Teraz mam Seagate Barracuda IV, i przy UDMA 33, średni odczyt mam na
> poziomie 17 MB/s. Jak to przedstawia sie u Ciebie?
> Czy wylaczyles kontroler na plycie, czy nie?

Osiągi są praktycznie takie same jak na kontrolerze na płycie,
minimalnie wzrósł mi odczyt.
Ultra100 kupiłem głównie dlatego, że brakowało mi portów na dyski,
a mam 5 urządzeń IDE, tak więc kontrolera na płycie nie wyłączałem.

> I najwazniejsze: gdzie kupiles ten kontroler? Szukam go w Lodzi, i
> nikt nie ma.

Kupiłem go na Allegro za 120 zł (używany), w sklepie Balta w Gdańsku
(www.balta.pl chyba prowadzą także sprzedaż wysyłkową) widziałem go
za około 180 zł.

Pozdrawiam
OlO