Re: NEC czy LG ?

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 10:45:54 MET

Użytkownik "Marcin Tworek" <marcintworek_at_post.pl> napisał w wiadomości

> Zadnych z tych kryteriow nie spelnia???
> Trudno mi w to uwierzyc. Myslalem ze NEC robi
> dobry sprzet.

Nagrywa CD-Text, cytuje 'Niestety nie radzi sobie z zabezpieczeniem SafeDisc
w wersji 2.0,
'Brak overburningu' !!!, chyba ze jest juz jakis poprawiony bios do tego
napedu.
'brak możliwości zapisu płyt 800/870 MB'
'problemy przy odczycie płyt o pojemności 800 MB'
O ile 870MB to raczej zrozumiala poki co sprawa to niestety brak mozliwosc
zapisu plyt 800MB
to juz dzisiaj nieporozumienie.
To chyba wystarczy...

> Masz moze ktorys z tych napedow.

Nie, poniewaz posiadam akurat Teaca.

> Na czym opierasz swoja ocene.

Na informacjach i testach tego napedu umieszczonych z:
http://www.cdrinfo.pl/cdr/hard/nec7700/1.php3
A sa to informacje bardzo wiarygodne.
Chyba wogole od tego vortalu powinienes zaczac.
A o LG chodza naprawde dobre opinie i uwiez, mimo ze posiadam Teaca, to
przyznaje, ze
ten LG to naprawde b. dobry naped, a jego cena dodaje mu duuuzy plus.
Decyzja nalezy do Ciebie.

--
Z pozdrowieniami,