2 karty graf, TV i Win2k

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 10:39:07 MET

Witam szanownych grupowiczów !

Chcę oglądać DivX na telewizorze, ale mam kartę graf.
bez wyjścia TV (Leadtek Geforce2 MX AGP, płyta BX Abit BH6).
Ponieważ nie chcę zmieniać grafiki , myślałem o zakupie
karty graficznej PCI z wyjściem TV (przymierzam się
do ATI). Wiem że pod Win98 jest możliwość korzystania z 2 kart
graficznych, a jak jest w Win2k?

Poza tym, czy jest możliwość otrzymania obrazu na wyjściu
TV od momentu włączenia komputera (do oglądania filmów
będę go przenosił do pokoju z telewizorem i nie chcę razem
z nim taszczyć monitora).

Czy ktoś już kiedyś wypróbował podobną konfigurację?
Będę wdzięczny za rady i sugestie!

Pozdrawiam
OlO