Re: 3DMark 2001 - 4025

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 10:28:59 MET

> Jestem swieżym posiadaczem ponizszego zestawu:
>
> MSI KT7266 Pro2 RU (VIA KT266A)
> Athlon XP 1600+
> DDR 256 MB Kingston
> Leadtek WinFast GeF2 Ti 64MB TV-out
> Barracuda 40GB 7200
>
> W tescie 3DMark 2001 uzyskalem 4025.

Wynik nie jest zly.
Ja bez najmniejszego podkrecania na :
Shuttle AK31 (KT-266)
Athlon XP 1600+
DDR 256mb Kingston
ASUS GF2 GTS v7700 32mb

Mam w tym tescie wynik rowny 4000.

Co polecic?
Zainstaluj najnowsze detonatory - 23.81 chyba, podkrec w nich
grafike, zwieksz szybkosc FSB w biosie, ustaw na CAS-2
A jak to malo to przetestuj 3DMARKa w 640x480 ;-)

Pozdrawiam
Piotrek