Re: Jak odzyskac pliki

Autor: Tomasz (mirtel_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 10:13:08 MET

Użytkownik "Justyna Goworek" <justyna.goworek_at_carligry.com.pl> napisał w
wiadomości news:9v9muv$2em3$1_at_news2.ipartners.pl...
> Witam Grupe,
> Czy jest jakis cien szansy na to zeby odzyskac dane z dysku ktory nie
> przezyl spiecia w sieci? Czy jest nadzieja ze poszla tylko mechanika a
dane
> tam nadal sa zapisane? Czy ktos wie gdzie mozna by zrobic taka sztuke?

Jezeli nie dziala elektronika to przelozenie z drugiego identycznego dysku
moze Ci pomoze cos odzyskac.
Jezeli padla mechanika to sam tego napewno nie zrobisz w domowych warunkach
a ceny uslugi wykonywanej przez specjalistyczna firme rzuca Cie na kolana i
umozliwia za wydana reszte zakup nowego komputera i ngrywarki lub napedu
tasmowego do archiwizacji :-)))
Kiedys trafilo mi sie cos takiego. Padla elektronika ale dysk byl na tyle
stary ze nie znalazlem drugiej. Kompy byly jednak w sieci i czesc danych
porozchodzila sie po innych kompach. Tylko to mi pomoglo.

Pozdrowienia i powodzenia
Tomasz S