Aver Go TV-pomocy cd!

Autor: rsokolni_at_eos.umcs.lublin.pl
Data: Thu 13 Dec 2001 - 08:26:10 MET

Witam,

Niedawno pisalem na grupie, ze mam problemy z zainstalowaniem sterow do Karty
TV Avermaedia GO Series. Udalo mi sie to zalatwic za pomoca nowych sterow,
wczesniej zgranych na HD.
Obecnie mam w System/Menadzer urzadzen nastepujace sterowniki:
-AverMedia. AverTV WDM Audio Capture
-AverMedia. AverTV WDM Crossbar
-AverMedia. AverTV WDM TvTuner
-AverMedia. AverTV WDM Video Capture
Niestety po zainstalowaniu i wlaczeniu skanowania programow w oryginalnym
oprogramowaniu AverMedi nie znaduje mi zadnegop kanalu. Kompletnie zadnej
reakcji. Podobnie rzecz ma sie gdy probuje na innym sofcie: Borg i MoreTV.
0 znalezionych kanalow. Do karty mam podlaczona zwykla antene na kabel
koncentryczny. Na wymiane wlaczam zwykle kabelki i nic. Wyszukujac kanaly
oprogramowanie nawet nie reaguje na poruszanie antena.
Czy moze byc walnieta karta??? Pomozcie bo juz sie bujam z ta karta tydzien
czasu a komp jest nowy i nie wiem czy wiezc go do serwisu czy moze popelniam
jakis prosty blad.
Moj komp to:
Celleron 1 GHz
Plyta: ECS 6iPAT
GeForce 2MX 32 RAM
256 DIMM
HD 40 GB ATA 100 Seagate 5400 o/min
Windows 98SE

Do tego zauwazylem, ze po wylaczeniu kompa i po chwili gdy go wlaczam ponownie
zaczyna buczec i sie nie odpala (czarny ekram). Nie mozna go wylaczyc na
obudowie tylko trzeba wyciagnac wtyczke zasilajaca. Po takim zamknieciu system
juz sie odpala prawidlowo nie uruchamiajac nawer ScanDisc'u. I tak w kolko.
System jest swiezy, nie ma zadnych dziwactw powgrywanych. Co to moze byc?
Prosze o pomoc?
Pozdrawiam