czarna klawiatura

Autor: Dark (dark_at_premiera.com)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 05:00:53 MET

witam

przymierzam sie do zakupu czarnej, bezprzewodowej klawiatury do pc.
Chcialbym zeby spelniala kilka kryteriow:
- miala w sobie jakikolwiek zalazek myszy :)
- kilka PROGRAMOWALNYCH klawiszy (wiem ze niektore maja klawisze
multimedialne, ale nie wiem czy awsze sa one programowalne)

Jak sprawuje sie w takich klawiaturkach por podczerwieni (IR) ?
Czy da sie komfortowo pracowac, bo zakladam ze z radiowym nie ma problemow
:))

Aha no i cena tak do 150 zl.

PS: Widzialem cos takiego Mediatecha ale nie wiem czy tej firmie mozna
zaufac.

pozdr
DaRK