Odzyskiwanie danych z utraconej partycji

Autor: Łukasz Drop (long_at_irc.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 01:43:47 MET

Witam
Zmienialem rozmiar partycji programem Partition Magic 7.0 i podczas
jednej z operacji komputer przestal odpowiadac (zatrzymal sie na 44 % i tak
przez ponad godzine).
Wiec zresetowalem kompa (bo co innego moglem zrobic ;-((. Jak uruchomil sie
system, to partycji, na ktorej akurat byla
przeprowadzana operacja nie widac pod Windowsem. W Partition Magic widzi te
partycje jako : jakis typ PqRP
i jest cala niby "used". Mam dysk IBM 40 GB IC35L040AVER07-0, a partycja,
ktora zostala utracona, to 33 GB partycja
z waznymi dla mnie danymi. Byl na niej system flikow NTFS. W jaki sposob
moge odzyskac dane znajdujace sie na tej partycji?
Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.