Re: P4 vs Athlon 1500 XP - ocena- INTEL - RULEZ

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 01:13:11 MET

> przylaczam sie do opinii wiekszosci kolegow - ECS to najwiekszy shit jaki
> ostatnio wyszedl, a do Athlona absolutnie nie mozna miec tu zadnych
> pretensji.
Eeee, a ile tych płyt ostatnio zamontowałeś? Nie wiem, skąd taka opinia.
Ja np. trafiłem na więcej trafionych płyt Zidy i Gigabyte, ECS raptem 1 szt.
na
kilkadziesiąt. Co do stabilności też nie mam zastrzeżeń. Dotyczy to
większości
dawnych modeli, znanych jako EliteGroup i współczesnych. Różnie bywa tylko
z wydajnością (np. P6BAT - żałosna, z winy chipsetu). K7S5A pod względem
wydajności jest akurat w czołówce.
Pozdrawiam
Egghead
PS. A PcChips widziałeś???