Re: Problem z pamięcią.

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 00:10:41 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Oczywiście -- moduły SIMM FPM 70 ns. Ale z dostaniem takich może być
> po prostu kłopot [..] (IIRC większość firm trzyma
> się jednego standardu oznaczenia pamięci EDO, ale niektóre nie i też
> można się naciąć).

Swego czasu kupiłem takie dziwne pamięci FPM 36-bit 60ns SIEMENSa:
 a) gdy włączę parzystość, to "Gigabyte HX" wykrywa je jako FPM 60ns,
 b) gdy włączę korekcję (lub wyłączę dodatkowy bit) to pamięci wykrywane
są jako EDO (chodzą szybciej)

P.S. Zreszą zachowanie pamięci zmieniało się wraz z wersjami BIOSa ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|