Re: Nagrywarka LG x16

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 21:56:02 MET

Uzytkownik "Krzychoo" <krzychoo_m_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> mam takie pytanie
> czym sie rozni nagrywarka LG GCE-8160B od CED-8160B
> ta pierwsza jest na stronie producenta i opisana na cdrinfo
> a ta druga jest we wszystkich mi dostepnych cennikach
> Co oznaczaja te literki i dlaczego nie ma wzmianki u producenta na temat
tej ced

Takiego modelu nie ma, przynajmniej wedlug WWW producenta. A to CED to
pozostalosc po starszych modelach nagrywarkek ktore LG tak oznaczal,
prawidolwa nazwa modelu to GCE. Ciecie ze sklepow tego nie zauwazyli i
zostalo w cennikach, spotkalem sie z tym samym przy kupnie tej nagrywarki
:).
Na wszelki wypadek jak kupowalem poprosilem zeby mi ja pokazali ale okazalo
sie ze sie oni walneli :). A tak BTW to ladnie chodzi ta nagrywarka :)
jeszcze mi zadnej plytki nie uwalila :) a juz z 50 nagralem

Pozdrawiam

perszing