Re: ASUS P3B-F i P2B-f - zworka AGP

Autor: Radek Bubnowski (cegla_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 21:08:44 MET

witam,

On Wed, 12 Dec 2001 20:35:05 +0100, PRL <prlpromo_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Mam takie plyty jak w temacie, mam procek x66 i x100.
>Co powoduje przestawienie zwrorki AGP z 2/3 na 1?
>O co tutaj chodzi?
zworka ta odpowiada za taktowanie szyny AGP. masz do wyboru albo z
ta sama czest. co FSB lub 2/3 tej czestotliwosci. w twoim
przypadku dla 66 ustaw 1/1 a dla 100 2/3 - w obu bedziesz mial
standardowe 66MHz na AGP.

>Fakt ze jak ustawie procka (oveclocking) z x66 na x100 to niby
>chjodzi, ale wydaje mi sie ze grafika chodzi wolniej niz na x66 !
>To nawet mi sie nie wydaje , to prawda ;)
szczerze mowiac sam nie zauwazylem wplywu ustawienia tej zworki na
wydajnosc calego systemu. kiedys u Toma byl art na ten temat ale
juz nie pamietam... znaczenie natomiast to ma przy podkrecaniu -
przy usawieniu 1/1 max fsb to _chyba_ 83. nie wiem czy sa jakies
karty, ktore pojda na agp = 100MHz. sam przez dlugi czas mialem
ustawina ta zworke na 2/3 przy fsb 66 (czyli 44 na agp) i chociaz
obecnie uzywam 1/1 wlasnie przy fsb = 83 to nie widze jakiejs
roznicy.

temat asusow p2(3)b(f), taktowania agp, pci byl wielokrotnie
poruszany na grupie - przejrzyj archiwum.

--
klaniam sie,
cegla