Re: BootMagic dwa systemy na jednym dysku - problem

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 20:28:43 MET

mam podobny problem....
zastanawiam sie jak to zrobic.....
mam 3 partycje fat32 i zainstalowane na pierwszej win2000 i win98
chcialbym pozostawic system win2000 na pierwszej partycji i zmienic system
plikow na NTFS
na drugiej chcialbym zainstalowac tylko 98 - oczywiscie wtedy partycji NTFS
by nie widzial - niech tak bedzie - jest mi on potrzebny tylko dla jednego
programu i nie bede go czesto uzywal ale musze go miec....

windowsa 2000 nie chce przeinstalowywac - system dobrze dziala i mam juz
wszystko poinstalowane
jak to sie wogole robi ?

mam teraz zainstalowac BootMagic'a lub XOSL115 ????
ten drugi jest chyba darmowy.... BootMagic chyba nie......
ktory lepszy ??? moze jakis inny ???

i co pozniej ????
odpalam bootmanagera i instaluje 98 ????? bedzie myslal ze jest na partycji
primary ???

pozdrawiam i licze ze ktos mi to jakos dostepnie opisze....
wolalbym uczyc sie na czyis bledach :-)))))

 jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
 mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
 zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek