Re: firmowa plyta do AMD - offtopic :)

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 19:59:27 MET

> Hm.. Skoro 1900XP to powinno byc na VIA KT266A.
> Polecam Asusa. Pamietaj tylko zeby kupic pamiec
> DDRAM 2100 najlepiej CL2.

A ja tylko tak troszke offtopic :)
IMHO uwazam, ze najlepszym prockiem (cena/szybkosc) jest
AthlonXP 1600+. Dlaczego? Bo model ten sam co XP 1900+
tylko inny mnoznik. A skoro ten sam model tzn. ze jadro procka
spokojnie wytrzyma jako 1900+ a nawet wiecej. Osobiscie
sprawdzalem - ustawilem na FSB-166 i zglosil mi sie jako 1900+

Mam plyte Shuttla na starszym troche KT-266 + DDR Kingstone.
Stabilnosc perfekcyjna (tylko nie po podkreceniu bo pamiec wysiada,
ale sa juz standardowe DDRy-333mhz wiec bedzie slicznie)

Za procka tydzien temu dalem 580zl, pomysl - moze warto?

Pozdrawiam
Piotrek