Re: slaba wydajnosc GF3 Ti500

Autor: Hojek (romekh_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 19:52:45 MET

Jeśli masz taką możliwość wyciągnij swoją super kartę z kompa i zanieś ją do
kolegi, żeby przetestować i wtedy będziesz wiedział czy karta jest padaka
czy.... twoja płyta główna - a prawie jestem pewien że to płyta główna.

kleks

P.S. przy takiej konfiguracji kompa sądze że nie zbawiło by Cię 200 złociszy
więcej na lepszą płytę - w końcu to "kręgosłup" kompa.