Re: Abit BE6 i duze dyski

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 20:03:20 MET

Użytkownik Beerman <beerman_at_divx.com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:s6bc1u0n3a7u0knm67ft24pfdkd69athpf_at_4ax.com...
[...]
> Zobacz u Abita opis najnowszego biosu, ale oni strasze plyty lekko
> olewaja.
>
> Do mojej starej, poczciwej BX6 rev2 najnowszy bios obsluguje dyski
> 40GB, gdyz, jak to napisane jest na stronie Abita : "Aktualnie na
> rynku najwieksze dostepne dyski to 40 GB" :)

Ale co Ty wypisujesz ?
Jezeli w biosie przelamali granice 32GB to kolejna (nie do obejscia
programowo) jest dopiero przy 128 albo 138 GB (nie pamietam dokladnie).

PeJot