Re: AHA 2940U ?

Autor: Piotrek (piotrf_at_hoga.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 18:44:58 MET

Witam
Użytkownik "bodo" <ozitw_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam Mistrzów!
> Dostałem w spadku taką kartę+CD Teac532S+CDR Teac58S, a wszystko to chodzi
> na MSI6153 BXmaster (P3-700) i jest miodzio (nagrywanie,odtwarzanie), ale
> naszedł mnie kaprys żeby wystartować kompa z botowalnej płytki i tu
> zaczynają się schody.
> 1. Jak ustawić bios płyty (SCSI-SCSI Boot sequence?)
> 2. Jak skonfigurować bios karty SCSI?(proszę łopatologicznie)
> Dla ułatwienia:
> Teac532S ID:3 Lun:0
> Teac58S ID:6 Lun:0

Ustaw w Setupie sterownika SCSI na bootowanie z CD, z w BIOS'ie komputera na
bootowanie ze stacji A:. Najprawdopodobniej będziesz musiał włożyć płytkę do
Teac532S. Tylko w tej konfiguracji są problemy z instalacją Windowsa 98 (i
pewnie 95) bo prawdziwa stacja A zostaje ustawiona jako B i komputer się
wiesza przy próbie zrobienia dyskietki startowej. Są dwa rozwiązania albo
przegrasz całą instalkę na dysk i uruchomisz instalację z dysku (po
uprzednim formacie /s i wystartowaniu komputera z dysku) lub w menu
startowym CD od razu wybierzesz opcję instalacji systemu z CD (wtedy
instalator nie robi dyskietki startowej). Z instalacją Win2K nie ma
problemów.

--
Pozdrawiam
Piotrek