Re: ECS K7S5A-Duron1000 czy lepiej Atlon~1000 na 133 Mhz

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 18:12:35 MET

Użytkownik "SŁAW" <slawekzu_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Wybor kolegi to procesor firmy AMD oraz plyta ECS K7S5A.
> (jaki rev. tej plyty brac?)
Najlepiej NIE 4 - chociaz ostani BIOS jakoby naprawia bledy takze w rev.4 (w
zasadzie to 1.4)

> 1. Duron 1000 czy Atlon ~1000 na 133Mhz szynie.
> (a tak nawiasem czy ten duron da sie puscic na 133 na tej plycie i nie tyl
> ko?)
Lepiej Athlon - ta plyta kocha 133 przy 100 chodzi raczej nie na full sowich
mozliwosci (ustawienie fsb na 100 a ram na 133 wrecz obniza wydajnosc - ta
plyta lubi synchronicznosc) Czy ten Duron pojdzie to nie wiem, ale
generalnie to na K7S5A nie pokrecisz niczym poza mnoznikiem, teraz ma wyjsc
K7S6(szesc)A i ma miec mozliwosc krecenia mnoznika napiecia itp. (cena ma
byc niska - okolo 400 zeta - ponizej)

> 2. Jakie pamieci, a raczej ile: 128 DDR czy moze lepiej 256 zwyklej,
markowe
> czy lepiej zwrocic uwagę na czas dostepu i wziac najtaniej?
najlepiej to 256 DDR - SDR tez chodzi (mam) ale widac ze mozna wycisnac
wiecej na DDR'ach