Re: TunerTV

Autor: Piotrek (kuasimodo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 18:08:09 MET

Użytkownik "r2r" <r2r_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Oprócz GF2mx400 AGP,
> Płyta na chipset VIA VA-503+.
> Procek: AMDK6-2 400MHz, MMX, 3Dnow
> 64 MB pamięci
> I wszystko ma różne przerwania

Przypuszczam że Via4in1 zainstalowałeś? Uruchamiałem kiedyś kartę TV
Prolinka na dokładnie takiej samej plycie głownej i nie miałem problemów.
Sprawdź czy problemom nie jest winna karta grafiki - wiem z wlasnego
doświadczenia że stery do grafiki mogą powodować problem a także słaba
wydajność zasilania AGP na tej płycie głownej. Czy w grach z akceleracją 3D
nie zdażają Ci się zwisy? Problemem może być także oryginalny soft - jest
bardzo kapryśny, więc jeśli go używasz spróbuj użyć innego np More TV
(będziesz mógł dekodować C+).

pozdrawiam
Piotrek