Re: Jaki zestaw PC pod montaż video

Autor: pawel (untiled_at_error.poczta.fm)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 16:58:39 MET

Wed, 12 Dec 2001 15:48:22 +0100, "lgreg" <lgreg_at_poczta.onet.pl>
<9v7qo5$kd5$1_at_news.onet.pl> napisal(a):

>Mam okazje kupić tanio kartę montażowa video AV Master. Dowiedziałemsię że
>aktualny zestaw który posiadam tj, płyta na chipsecie via + procesor Duron
>700 mhz - do tej karty (i do każdej innej pod montaż video) się nienadaje.
Napisz wasc jaki model AVMastera, mam niedobre doswiadczenia z
analogowym AVMasterem (98bodajze) pracujacym na PIII i plycie na via,
ale rowniez probowalem na abicie z bx i wszystko kicha. Gosc wczesniej
mial te karte na celeronie 300 na bx'ie i z karta i740 i byl
zadowolony, a na szybszym PIII733 ciagle cos nie tak, mimo wymiany
plyt na roznych chipsetach.
>Sprzedaje własnie swój zestaw i zastanawiam się co kupić. Czy na nowych
>płytach pod P IV lub zestaw z Celeronem tualatin 1200 MHz będzie chodził
>poprawnie- może już kto? testował. Jakš płytę główna pod ten procesor
>najlepiej dobrać.
Odpalalem tez te karte na d700, ale nic nie dalo sie sprawdzic bo tam
byl 2k, a FAST nigdy nie wypuscil sterownikow do 2k. Tylko 9x i NT.

--
pawel