Re: Panel LCD + Karta Graficzna

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 15:50:08 MET

> A moglbys mi podac firme i model Panelu?
> Co to dla ciebie nie za dobra jakosc? Czy Divx pelnoekranowy to juz jest
> dobra? Dzieki za informacje...

Samsung SyncMaster 151s, 2300 PLN w Komputroniku. Ma tylko
złącze D-SUB15. W komplecie jest kabel do karty graficznej
i kabel zasilający.
Zajrzyj na http://www.monitor.pl/ , piszą tam trochę o panelach LCD.
A jakość? Na Divx'ach występują tak zwane artefakty. Im bardziej
skompresowany, tym więcej i wyraźniejsze. Przy słabszej ostrości
są trochę rozmyte. Gdy ostrość jest większa wyraźniej widać
granice tych kwadracików. Podobnie jest z obrazkami JPG. Po prostu
widać wszystkie szczegóły. Wtedy każde zakłócenie w obrazie jest
widoczne.

Wonder