Re: Lampa halogenowa wlacza enter w komputerze ?

Autor: Alchemist (al_at_dziadek.moj.serwer.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 15:01:10 MET

W poprzednim odcinku: <3C14CB70.EDD5A42C_at_poczta.onet.pl>
 Dariusz wykaligrafował\a:

> Nie.
> Kazda lampa halogenowa tak dziala na klawiature.
> Juz pisalo o tym z 10 osob.
> Taka jej konstrukcja, ze lampa halogenowa a wlasciwie jej zasilacz na
> nia tak dziala.
>
> Kto chce niech teraz robi testy jak wygenerowac inne znaki niz ostatni
> wpisany z bufora.
> Udalo mi sie wylacznikiem lampy wygenerowac juz 5 roznych znakow, innych
> niz ostatni wpisany do bufora klawiatury.
> Niestety nie potrafie tego powtorzyc.

Spróbuj położyć klawiaturę na spawarce i zobacz co wyjdzie jak będziesz spawać

> Jacek

Pozdroofka
Marcin

--
   ______ww,     Pamietaj: Co komu do tego jak i tak mniejsza o to?
 //       V-\                          Maly ponurnik Klapouchego
 *||    |\       betasystem_at_hoga.pl                               Slackware 8.0