Re: Panel LCD + Karta Graficzna

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 14:39:53 MET

> Mam zamiar kupic panel LCD. Z tego co slyszalem to sa problemy z tzw
> "smuzeniem", przy grach i filmach. Podobno gdy karta graficzna ma wyjscie
> DVI to ten efekt jest praktycznie niezauwazalny. Poradzcie mi jakis
porzadny
> panel 15' z DVI oraz karte graficzna z wyjsciem DVI do 1000,-

Właśnie nabyłem panel LCD 15'. Mam kartę z normalnym wyjściem
D-SUB15 (Matrox G400), i nie ma żadnego smużenia. Tyle tylko że
obraz jest ostrzejszy niż na monitorze CRT, i jeśli film nie jest dość
dobrej jakości to to widać wyraźniej niż na CRT. Ale za to w grach
jest lepiej, nie zauważyłem smużeń, opóźnień, itp. Obraz jest
wyraźniejszy i ostrzejszy, mniej męczy oczy. Obraz jest widoczny
pod dość dużym kątem, ale robi się ciemniejszy gdy patrzysz z boku.
Dopiero go kupiłem i jeszcze nie sprawdziłem wszystkiego. Kupiłem
go w sklepie internetowym, przesyłka przez Servisco. I jak dotąd nie
zauważyłem żadnego "martwego pixela".

Wonder