BootMagic dwa systemy na jednym dysku - problem

Autor: Deebo (deebo_at_deebo.net)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 13:56:40 MET

Mam dysk 40 GB podzielony na dwie partycje po 20 GB kazda. Na pierwszej
zainstalowalem win98 i bootmagic. Poustawialem ladnie ze przy uruchamianiu
kompa pyta z ktorej partycji mam go odpalic, gdy wybieram ze z pierwszej
jest OK, natomiast gdy wybiore z drugiej ( w tym momencie widzi mi D jako C)
pokazuje ze nie ma systemu i to tez jest OK, ale problem zaczyna sie w
momencie gdy probuje zainstalowac win98 w pewnym momencie przerywa i pyta
jaki mam system plikow i czy czasem nie jest odpalony serwer lantastic?????
Dysk jest sformatowany na fat32 i nic nie moge zrobic, setupcor nie pomaga.
HELP!

Pozdrawiam
Deebo