Re: PixelView GeForce2 MX ultra TV-OUT

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 12:35:54 MET

Użytkownik Grechu <grechu_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v7bku$fu2$1_at_news.tpi.pl...
> Co sądzicie o tej karcie,jakie są najlepsze do niej sterowniki.
> Może lepiej kupić MX 64MB lub jakąś ATI w tej cenie,niż ww.
> Czy nie "gryzie się z kartą tv(też Pixel),mam savage 4 i poprawnie
> wpółdziałają tylko na jednych sterownikach.

zainstalujesz Detonatory
nie będzie się gryzło !
a 64MB to sobie odpuść (chyba ze w tej samej cenie) bo do 2MX to za dużo
(zbędnie)

a ATi to pewnie VE (na DDR 32MB + DVI(or zwykle monitorowe) + TVOut) wydaje
mi się lepszą alternetywą !!!