Re: problemy z hp690c

Autor: KrzysiekS (ks123_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 10:16:32 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3C155481.79BA3695_at_poczta.onet.pl...

> Niestety wszystkie DRV tej drukarki (po za tymi w NT ;-) są 16-bitowe
> i niestety nie mogą pracować "w tle": np. nie można podczas drukowania,
> dalej sobie coś pisać - trzeba grzecznie poczekać na zakończenie
> wydruku ;-(((

Nawet grzecznie czekając drukarka się zacinała. Ale chyba znalazłem już
rozwiązanie, wydaje mi się, że to wina pustego pojemnika na kolor.
Wydrukowałem już trochę stron tylko w odcieniach szarości i zero problemów.
Chociaż pusty pojemnik nie powinien robić takich problemów.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc
KrzysiekS