Areal A260

Autor: Bartek Krolewicz (bartek.krolewicz_at_inetia.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 10:10:51 MET

Czy ktos z Was jest w posiadaniu lub ma namiary na dysk Areal A260? Jest to
dysk ktory kupiony byl wraz z laptopem HYUNDAY NB-386S w 93r.
Dysk niestety mi padl a mam na nim bardzo wazne informacje. Jedyny sposob na
ich odzyskanie to kupno dzialajacego dysku.
Bardzo mi na tym zalezy. Jezeli ktos z Was ma taki antyk albo wie gdzie tego
szukac to bardzo prosze o kontakt na grupe albo na priva.

Pozdrawiam
bartek.krolewicz_at_inetia.pl