Re: duron czy celeron?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 10:11:28 MET

Użytkownik "eMGieB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Moze w tami razie "Nigdzie takich nie widzialem" :)

jestem raczej zwolennikiem AMD, ale staram sie byc obiektywnym. Duron
rzeczywiscie wypada lepiej w wiekszosci testów, ale jest kilka (niewiele) w
ktorych lepsze osiągi ma celeron. Poczytaj testy w sieci czy gazetach
(http://www.benchmark.pl, http://www.tomshardware.pl/). Nie są one moze 100%
obiektywne/dokladne ale daja jakis obraz.