Re: Dokupilem sobie pamieci i .............

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 09:55:07 MET

On Tue, 11 Dec 2001 09:09:15 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>A dlaczegoz by nie? Przeciez to jest taka sama plyta, jak kazda inna ;)

Proponuje zrobic to samo z Twoja 550'tka :))))

>Chetnie -- moze napiszesz taki, w ktory bede sklonny uwierzyc ;))

Jak bedziesz sklonny przetestowac to nie bede musial pisac dalej :)) A
jesli chcesz zaprzeczac faktom to tym gorzej dla Ciebie :) Chociaz
moze testy renderingu nie sa najlepszym rozwiazaniem dla kogos kto
korzysta z i815 biorac pod uwage imponujaca wielkosc pamieci
obslugiwanej przez ten chipset :))

>Niekoniecznie. Da sie znalezc test, w ktorym to P3 byloby szybsze od tego
>Durona, a wiec takie sformulowanie jest bzdura tak czy owak :)

Da sie znalezc test w ktorym K6 3 czy P2 jest szybsze od Twojej
podkreconej P3'ki - jakos nie przeszkadzalo Ci to w stwierdzaniu ze P3
jest szybsze :))

>Ano dalej twierdze, ze mam. Nie bylo bowiem mowy o konfiguracji
>konkretnych systemow opartych o oba te procesory :)

Ano dokladnie - nie bylo :)) W zwiazku z czym tez nie masz racji :))

Pozdrowienia

Vindex