Re: Pytanie do znawcow (i nie tylko) Abita

Autor: Roger (roger7_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 09:50:44 MET

> a ja chyba wiem ! - do pomieru temp proca jest taki dodatkowy termomert na
> kabelku (wpina sięgo kolo AGP) i wsadza koniec w d...... proca (znaczy
> gdzieś blisko)

Tym dodatkowym termistorkiem mozna sobie mierzyc temp. dysku, grafiki itp
w zaleznosci od wyobrazni i zasiegu kabelka.
i jest wyswietlana w w biosie jako system temperature 2

Do pomiaru temp. CPU sluzy dioda termiczna wewnatrz procesora
i z niej pomiar jest odczytywany w biosie jako CPU Temperature

--
Roger