Cdrom i AC'97

Autor: Piotr (kusyp_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 09:45:46 MET

Mam taki układ -
płyta shuttle z dzwiękiem na pokładzie
cdrom LG 52X

W momęcie jak z płytu czytane są dane z głośniczków (podłączonych do
dzwiękówki na płycie) wydobywają się piski (popiskiwania). W efekcie podczas
oglądania divx słyszę denerwujące dzwięki "dodatkowe"
Kombinowałem na różne sposoby, zmieniałem stery - i nic - dodam że rzecz
dzieje się pod 98 i 2000.
W koncu odpiołem kabelek audio łączący cdika i dzwiękówkę i wszystko
ucichło - no ale zwykłych płytek audio nie mogę słuchać.

Poradźcie - co zrobić??? Ewentualnie czy to wina cdromu czy dzwięku na
płycie???
Czy ktoś się z tym spotkał???

Dzięki za wszelkie sugestie

Piotr