Re: Problem z pamięcią.

Autor: Piotrwarez (piotrwarez_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 08:41:29 MET

> - sprawdz kazdego SIMM'a osobno (486 ma 32-bitowy dostep do pamieci i nie
> wymaga obsadzania bankow parami - tak jak np. Pentium)

Na marginesie tematu: Pentium nie wymaga simów obsadzanych parami..... tego
wymagają chipsety Intela!
Cała ideologia o 32 Bitach itp ... została swojego czasu dorobiona.
Sam ją przez półtora roku głosiłem, po czym wyczytałem że płyty z
nieintelowskimichipsetami obsługuja nieparzyste ilosci pamieci Simm...
W niedzielę dotarł do mnie Pentium z odzysku na plycie Sisa i i
przekonałem sie osobiscie - działa na jednym simie 16MB !!! :)))
Odłuzmy wiec te legende do lamusa :)

Pozdrawiam

PiotrW