Re: Monitor 17" - 1600x1200@75

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Wed 12 Dec 2001 - 08:30:55 MET

Czy ja wiem czy takie super odświeżania :-)

Ale nie to jestnajważniejsze ...

Widziałem jeden taki monitor w akcji i jakośc obrazu jest średnia a raczej
pzreciętna.

Monitor takze nie ma idelanie płąskiego kineskopu tylko taki co "imituje"
płaski.

jeśli chcesz w miarę dobry monitor 17" to polecam Samsunga 757 albo coś z CTXa.

Aoca raczej sobie podaruj , bo parametry to nie wszystko ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///