Re: ati

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 08:00:40 MET

Użytkownik Grupa_dyskuta <marcin_suchecki_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9v6nm7$o7b$1_at_news2.ipartners.pl...
> Hm... miałem GeForce MX400 wymieniłem na Ati Radeon-a VE 64MB Tv-Out SDR
> jeśli dużo grasz (3D) wybrałbym ponownie GeForce-a, mam kartę Tv AVer
Media,
> lepiej chodzi z Ati . Aha w Ati strasznie "gwiżdze" wentylator, dość
> nieprzyjemne (może tylko w przypadku mojego modelu).

sam mam VE SDR64 ale 2x monitor + TV-Out - rzeczywiście GF2MX moze w grach
lepszy (minimalnie) ale jakość obrazu zdecydowanie na VE (glównie 2D) + dwa
monitory !!

osobiście jednak jeśłi to nie robi to radził bym wersję 32MB i najlepiej
DDR - bo 64 dla VE to za duzo (pozatym są droższe) ja wziąłem tylko dlatego
ze inne nie miały DH (znaczy 2xmonitor) a i moja karta jest od PROCOMP
czyli nie "Build by ATi"