Re: Monitor 17" - 1600x1200@75

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 07:52:29 MET

Użytkownik Habrzo <ekuznar_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v6tm0$9ln$1_at_news.tpi.pl...
> Zastanawiam sie na zakupem monitora firmy AOC 17" model
> 7-KLR+ ktory oferuje max. rozdz. 1600x1200_at_75.
> Tylko czy taki monitor jest mi potrzebny do pracy z pakietem
> biurowym (edytor, arkusz) oraz do gier i troche grafiki
> (COREL, Photoshop)

generalnie im wyższe częstotliwości tym lepiej (nie dlatego zebyś miał
pracować w max tylko zeby np. w rozdzielczościach 1024x768 - 1200x1024 mozna
było pracować komfortowo w rozdzielczościach kolo 85-100 Hz

pamiętać też należy ze często monitory w swoich max. częstotliwościach
odświerzania gubią jakość obrazu !!!!

a co do monitora AOC - nie jest to raczej markowy monitor i lepiej juz
poszukał bym coś bardziej renomowanego a nie koniecznie z takimi parametrami

sam używam tanich 17' LG Studioworks 775N i Samsung 775 DF (oba są OK ocze
Samsung duzo lepszy)