ktora stacja padnieta?

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 23:09:05 MET

Mam problem z zipem 100mb. W firmie mam zewnetrznego a w domu wewn. Problem
polega na tym, ze jak nagram cos na jednym to drugi tego nie widzi, wolne
miejsce podaje prawidlowo czyli pomniejszone o te niewidoczne pliki ale
dyskietka jest pusta, a scandisk wywala bledy w facie dyskietki. Dziala to w
obie strony czyli jak nagram na drugim to pierwszy zachowuje sie tak samo.
Jak sprawdzic ktory jest walniety? bo to raczej nie wina dyskietki, chyba,
ze za kazdym razem podchodzila mi pod reke jedna i ta sama.

--
pozdrawiam
Artur