Re: gdzie kupic .... tasme magnetyczna 1/2 cala

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 19:44:13 MET

Dnia Sat, 8 Dec 2001 21:51:51 +0100, arek napisał/a :

>U mnie w firmie uzywa sie tego do archiwizacji danych, takie mamy urzadzenia
>: )
a więc streamer, kasetki są do kupienia, trzeba tylko wiedzieć jaki
system, niestety nie pamiętam które używały półcalowych tasiemek.

>Archiwizacja jest tez na HDD, ale wymogi sa takie ze musi byc tez na tasmie,
>a szef mi kazal znalezc takie tasiemki, bo te co mamy sa juz bardzo
>zjechane,
>a ja mam to zdobyc i jego to nie obchodzi : (
No to proponuję pomęczyć trochę wyszukiwarkę. Na kasetkach będzie
podane co to za typ, ewentualnie po nazwie/typie streamera.
BTW to co mówi plitkin nie jest takie głupie, tym bardziej, ze te
taśmy będa faktycznie trochę kosztować :)

pozdro

--
KRiZBi