Re: płyta Asus P2B - rozbudowa

Autor: szafran (pavior_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 19:14:06 MET

Krzysiek wrote:

> Asus P2B rev 1.10-1.12 - Najniższe napięcie, jakie daje płyta to 1.6V tak
> wiec wystarczy przelotka FCPGA bez regulacji
> http://www.ctechnet.com/hardware/asus.htm

Ou... wielkie dzięki. Jak wspomniałem, to jest rev. 1.10. A jak to jest
z procesorami z magistralą 133MHz na tej płycie? Z tego co widzę, z PCI
nie będzie problemu (33.3 MHz), ale wg. manuala AGP można ustawić tylko
na 2/3 albo 1/1 szybkości magistrali, więc nie chciałbym nagrzebać...
W takim razie najszybszy będzie PIII 8x100 + przelotka (1.65 V)...

[o RAMie 100 i 133]
> Nie powinno byc problemow, ale trzeba pamietac o tym ze moga sie zdazyc
> problemmy z kompatybilnoscia miedzy modulami roznych producentow.
> Aha jak cchcesz kupic modul 256 to pamietaj, ze bx nier widzi poprawnie
> modulow 256 jedno stronnych musisz poszukac modulow dwu stronnych
> (najczesciej 16kosci na ukladzie)

A tego nie wiedziałem! Dzięki - móglbym wtopić. :)

pozdro
szafran

--
|||||||||| Eat right. Stay fit. Die anyway. |||||
||||| szafran >>>> mailto:pavior_at_kki.net.pl |||||